Home again

Hejsan. Ligger i älsklingens säng och skriver. Hade tänkt berätta lite om gårdagen.

Ja, som ni redan vet så var jag hos Sathalie igår och hade filmkväll. Eller ja, jag tittade bara på Idol, sen stack jag. Joffa, Sandra och MojoJojo var också där. Vi satt och drack hemmagjort körsbärsvin och Baja Päron. Så himla gott. Tog 22.25 bussen hem, så Sathalie fick smsa mig vem det var som åkte ut. Min största önskan slog in och det var Camilla som åkte ut!!! Höll nästan på att skrika på bussen, men tog förnuftet tillfånga och lät bli det. När jag väl kom hem så lade jag mig direkt i sängen. Somnade vid halv 1 ungefär, så när klockan ringde i morse var jag på väg att skita i jobbet.
Nu är jag glad att jag inte gjorde det, för man tjänade ju 550 kr ;) Kommer sova så himla gott ikväll, och förmodligen aldrig vakna mer, så trött är jag.
Ska dra till Sathalie igen ikväll, för att hennes lillasyster ville att jag skulle sova över i deras nya bäddsoffa. Sedan hoppas jag att det blir lite mer vinpimpling ikväll, för man är lite sugen på att.

Nej, nu är det mat.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: MalinC

Skönt och ligga i sängen och skriva :)

2009-10-17 @ 18:27:17
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, dom är tyvärr inte kvar :/



puss & kram

Sandra

2009-10-18 @ 01:41:48
URL: http://thankful.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0