I´m on my way, to a place I call home!

Hejsan. Uppe tidigt idag för att fixa allt innan jag drar. Lika bra det, annars kommer jag stressa som fan de sista minuterna och då kommer jag säkert glömma något.
Kaffe dricker man, och det lär behövas.

Oh, det ska bli så himla kul och skönt att äntligen få träffa pappa, Eli, Andreas och Morten! Dock ser jag inte ungarna förräns imorgonbitti. Så dagens schema ser ut så här:

  • 11.38 Karlskrona -> Hässleholm 13.40
  • 14.28 Hässleholm -> Göteborg 16.32
  • 17.25 Göteborg -> Oslo galleriet 21.10
Grattis till mig va? Haha, nej. Men säg alltid hej! Och smsa mig under dagen, för jag är ju som sagt inte i Norge förräns vid...halv 7 - 7.
Nej, nu är jag nervös, så nu måste jag kissa och röka! Kanske bloggar senare, men då blir det bara en snabbis. (Och jag bloggar MAX 1 gång om dagen när jag är där uppe. Kommer ha alltför roligt för att sitta vid datorn)
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0