Jag är bääääääst

Tihi. Idag är jag glad! För idag har jag nämligen... tro det eller ej... men jag har faktiskt...
KÖRT BIL!! Det var så jävla kul så att det inte var sant! Körde på en parkeringsplats på en travbana, så jag hde gott om plats till att misslyckas, men det gjorde jag inte! Fatta vilken underbar känsla. (Ni som kommer ihåg hur det var att köra första gången vet vad jag snackar om). Kan inte beskriva annat än att man bara ville le hela tiden och att man hade en sådan otrolig makt. Så himla härligt.

Imorgon ska pappa och jag lägga ut en massa koner på parkeringsplatsen så att jag kan lära mig att köra på smala vägar.
Och målet för denna veckan är att kunna köra och hämta mina småbröder på barnehagen.

Nej, nu ska jag lyckoäta min choklad!
Ha de!

Den extremt snygga hemmagjorda övningskörningsskylten. Den ni!
Vad ni har skrivit
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej tjejen! :)

Allt bra? :)



KRAM

2009-10-28 @ 12:46:53
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0