Jävla SMIL-lärare

Usch, är arg. Som alltid. Men jag kan bara inte låta det vara.
Det är såhär att på ehensvärdska gymnasiet får man boka bärbara datorer på andra våningen, d.v.s på Smilarnas område. Där är alla datorer belägna. Och just denna lektion som vi har nu så har vår lärare bokat ALLA datorer. Men när vi kom ner fanns det endast 15 av 30, och såklart så var det SMILARNA som hade vars en. Jag blev skitsur eftersom det alltid är så när man ska ha datorer där nere. Och de jävlarna kan inte ens stänga av dem ordentligt, så att vi kan inte logga in på datorn. Bara för att de känner sig viktigare än alla andra.Jag råkade säga det liite alltför högt så att en lärare från SMIL hörde det och skällde ut mig. Dock skällde jag tillbaka, för att jag kan inte vara tyst. Mohahaha. 
(Jag pekar inte ut någon, utan detta är generellt för alla på SMIL. SKÄRP ER)

Efter denna lektion så ska Nelliefis och jag dra till skopunkten och köpa Uggs. Det ska bli mys. Sedan måste jag köpa en födelsedagspresent till min lillebror Morten som fyller 4 på fredag. Dock får han presenten när jag kommer och hälsar på nästa fredag!

Sen blir det körskolan ikväll 17.00-18.30. Äntligen den sista teorilektionen. Slipper man sitta vid de trånga borden och de plastiga stolarna.
Nej, nu blir det att skriva lite om Amishfolket.
Ha de!

Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0