Lyckat

Ja, förlåt. Men jag orkade inte sitta vid datorn när jag kom hem. Var för hungrig för det. Så pappa satte igång med maten direkt efter han kommit in i huset. Det blev pasta med någon pastasås med kött, pinjenötter, majs (JAG ÄLSKAR MAJS!) och svamp. Hur gott som helst. Och så gjorde vi något förbjudet i detta hus. Vi åt nämligen vid tv:n med Penelope på. Och den var okej faktiskt. Dock förutsägbar. Men som jag tidigare sagt, så är alla kärlekskomedier det.

Körningen gick skitbra! Märker att jag börjar få mer kontroll över det. Vi gjorde samma sak som igår, det med zickzack och parkera i trångt garage. Dock med mindre avstånd, så att allt blev dubbelt så svårt. Men det klarade jag galant.
Haha, nu fick jag upp en konversation pappa och jag hade i bilen;
Jag- Du vet att dessa 4 lektioner vi har haft nu...
Pappa- Ja..
Jag- Det har sparat mig 2200 kr :D (Jag sa det glatt asså)
Pappa tänker för sig själv- Mhm, men inte för mig...

Gahahaha, ser ni inte humorn?
Inte, då är ni konstiga.

Nu blir det att röka, sen Tv. Sedan ska jag putsa hjärnan.
Ha de greit!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0