Martin Luther King, Mötley Crüe och cola!

Sitter vid datorn nu en snabbis eftersom älsklingen tittar på Sex Drive. Igen. Och ja, han sitter och gapskrattar åt den. Filmen rekomenderas starkt!


Har en del arbeten nu som måste göras tills höstlovet, och alla arbeten är uppsatser, men en del har jag börjat med så smått, FÖRRUTOM Mänskliga rättigheter-arbetet som ska vara klart först. Typiskt mig att börja med det som ska redovisas sist. Så nu har jag letat på en del sidor om Martin Luther King och jag tycker att jag har fått fram en hel del bra fakta. Det jobbigaste är att arbetet ska vara på minst 4 sidor datorskrivet, exklusive källor och innehållsförteckning - SAMT frågeställning. Fy fan. Kommer jobba ihjäl mig. Tur då att jag kommer få en någorlunda lugn vecka på lovet, då jag drar till pappa i Norge. Slippa äckliga Karlskrona för 9 dagar. Det piggar upp lite, men det är tur att man har spotify så att jag kan lyssna på Mötley Crüe. Dock har jag faktiskt inte lyssnat alls mycket. Bara en del när jag varit med Sathalie. Klart godkänt av mig iallafall.

Nej, nu blir det att locka med sig älskligen till att gå ut och röka.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: nellie :)

den sitter jag med & glor på just nu! :D

2009-10-07 @ 21:57:09
URL: http://ehee.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0