Meningslöst

Var på samhällslektionen i en halvtimme, sedan orkade jag inte med han längre. Blir så trött på lärare som inte lyssnar på elevernas åsikter och tankar. Han sitter bara där vid katedern och rabblar alla svar för sig själv medans HELA klassen inte fattar ett skit. Ber man honom att vänta lite säger han bara: "Ja" och FORTSÄTTER! Så det var helt meningslöst för mig att vara där idag med tanke på att jag bara hade skällt ut honom. Dessutom var det knappt någon som gjorde som han sa.


Och så är jag förvirrad och arg, för att jag inte får till min design på bloggen överhuvud taget. Fisen får hjälpa mig imrogon, annars!?


Slänger upp en dagens outfit med:
Dock vet jag att jag är lite tråkigt klädd i dag

Zebrarandigt svart linne från Gina Tricot
Svarta jeansleggins från Gina Tricot
Palestinaschal från älsklingens möss-vant- och halsdukslåda ;)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0