Onsdag.

Ja. Ännu en onsdag som är lika värdelös som den förra. Den är bara så himla meningslös. Har endast en enda lektion idag, och den börjar 14.15 och slutar 15.45. Och självklart är det samhälle. Världens drygaste ämne. Eller ja, den hade kunnat vara roligare om vi hade haft en bättre lärare. Dock är det försent att byta, eftersom kursen slutar till jul. Kan inte förstå att den läraren vi egentligen skulle haft blev ihjälkörd. Jag menar. Hur stor sannolikhet är det?


Sitter vid älsklingens dator nu och pumpar Bon Jovi för full rulle och hoppas att jag inte stör de andra i hyreslägenheterna. Dock tror jag att det bara är jag hemma. Fast i oförsig så är Haya hemma, men hon är ju fullkomligt döv och fattar ingenting. Men en fin tjock vovve är hon iallfall.


Nej, om man kanske skulle ta och slänga sig i duschen.

Bloggar när jag kommer hem från skolan.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0