Pussys nya kollektion kommer ut nästa vecka!

Ja, Pussys (jag) kollektion kommer ut nästa vecka på b.la. Glitter, Kicks och Carlings. Det är en samling av snygga rostfärgade armband, halsband och "Pimp my head". Så jävla snygga är dem!! Eller ja, har ju gjort dem själv. Kollektionen är gjord av Gem, som är tagna av smilarna, eftersom de ändä bara förstör och luktar svett. (Än en gång, detta är inte ett påhopp på en specifik, utan generellt). Utställningen av Pussys nya kollektion har s en smygpremiär på Ehrensvärdska gymnasiet, 3 våningen. Kom och titta i klassrum E307.

Nej, smämt och sido. Jag hade tråkigt när datorn satte igång, så jag gjorde ett armband av en massa gem. Skitkul! Så jag har en jävla hög kvar, och jag vet inte vart jag ska ha dem till, så det får väl bli en massa armband till. Får tvinga älsklingen att bär ett, som ett kärleksbevis. Den ni!!

Nej, nu ska jag leta mer fakta om Amishfolket.
(Man kanske skulle ta och konvertera dit)
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Isa

haha, kul humor du!

Satsa på armbandet - Thess arband of love

2009-10-19 @ 14:41:26
URL: http://lillaisas.blogspot.com

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0