Regn och rusk = MYS

Hejsan och god middag. Har inte hunnit sitta vid datorn förrän nu eftersom jag tittat på de två nya avsnitten av "Svenska Hjärtan". Har blivit helt fast. Egentligen är de älsklingens mammas filmer, men jag kan inte låta bli att titta på dem. Det är faktiskt rätt kul att kolla för att man hittar en massa skådisar som fortfarande är igång. Exempelvis IcaStig och Per Moberg (Ni vet, "Vad blir det för mat?").

Åh, igår kom älsklingens mamma hem från Ullared med mina böcker som jag hade "beställt" av henne. Det var alla Twilightböckerna, men dock hade de bara de tre första av fyra, så jag får beställa den sista från CDON.com. Man har ju rabatt och fri frakt därifrån. (Y)
Nej, man kanske skulle ta och sätta sig ner och läsa en stund. Vad tycker ni?
Ha de!

Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0