Samhäll :(

Hejsan och god morgon på er! Hoppas att ni har sovit gott allihopa.
Just nu sitter jag inne i datorsalen och ska skriva om Cuba. Dock har jag och Nelliefis redan en hel drös med papper, så jag orkar inte leta upp mer. Däremot ska man väl kolla igenom papperna så att man fått rätt fakta, men hon är inte här idag och jag vill inte göra det själv. Så då sitter man vid FB och drygar som om man inte har något liv.
Det är precis som Black eyed peas nya låt "Now Generation". Lägegr upp en snutt av låten så får ni se att det stämmer in på dagens ungdomar. Lite creepy faktiskt, för att det är så sant.

"I want money
I want it want it want it
Fast internet
Stay connected in a jet
Wi-fi, podcast
Blasting out an SMS
Text me and I text you back
Check me on the iChat
I’m all about that h t t p
You’re a PC I’m a Mac
I want it..

Myspace in your space
Facebook is a new place
Dip divin’ socializin’
I’ll be out in cyber space
Google is my professor
Wikipedia checker
Checkin my account
Loggin in and loggin out
Baby I want it..
Now!"

Read it and weep!
Ha de!

Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0