Skitväder.

Fick en riktig sovmorgon idag, och tur är väl det, för annars hade jag varit stendöd vid det här laget.
Älskling och jag har precis tittat på "secret millionaire" där en rik affärsman gjorde volontär arbete på ett sjukhus. Sista dagen donerar han tusentals pund till de personer som gjort mest påverkan på honom. Kom och tänka på min dröm att en dag få bli volontär i läkare utan gränser, och att få åka ner till krigsdrabbade länder och hjälpa till med mat och sjukvård. Och detta programmet sporrade mig till att fortsätta drömma om det och senare förverkliga det. Det är väl det livet går ut på, att förverkliga sina drömmar?

Om en stund ska jag ta bussen hem och besöka lilla Tusse, samt ge han mat och städa hans kattlåda. Spännande? Inte alls.

Bloggar senare.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0