Skoldags -.-

Ja. Tillbaka till skolan. Dagens schema ser ut såhär:

  • 08.10- 09.45 Samhäll
  • 10.00- 11.05 Sjukvård
  • 11.15- 15.45 Projektarbete.

Dock  kommer jag inte sitta i skolan till 15.45 med projektarbetet, utan jag drar någon gång mellan halv2- 2. Passar mig perfekt.

För er som inte vet, så går jag 3e året  på omvårdnadsprogrammet med underbara klasskamrater och en hel del teori, vilket jag egentligen inte har något emot, men eftersom det är så himla mycket teori så kommer jag INTE plugga vidare via högskola eller universitet, utan jag väljer nog att gå KY utbildning i stället, där det blir lite mer praktiskt.

Man kanske skulle ta att jobba litegrann ;)
Ha de!

Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0