øæ. skriv det ni!

Hejsan allihopa! idag har jag inte gjort så himla mycket faktiskt. Bara pluggat och ætit kænns det som. (ja, det blir krångligt att læsa, men det får ni stå ut med!)
Mitt mænskliga rættigheterarbete ær iallfall klart och det blev på ca 1700 ord (4 sidor). Kænner mig jætteduktig!
Ikvæll ska pappa och jag titta på "mannen utan øde". Det ska bli kul. Och sjælvklart med gotteri till ;) (klura ut vad det betyder). Eli ær i Oslo øver helgen, så hon kommer inte hem førræn på måndag någon gång. Så pappa och jag ær hemme sjælva med 2 snorungar :P

Nej, nu ska jag røka.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Saaara :D

Tjo din snorunge! Kul att du är i Norge :P Vi få ses nån dag nu :) (satt och tittade på det albumet du gjorde till mig saknar jätte mycket ^^ Ha det gott / ex-granne

2009-10-25 @ 20:07:12
URL: http://casenove.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0