Spymätt så att jag dör tre gånger om!

Usch. Min mage bara växer och växer. Dock inte för att jag är gravid. Helvete heller. Nej, jag bara äter och äter. Pappa försöker verkligen göda mig. Han är som den elaka häxan i Hans och Greta. Ja då! Så är det!

Idag har jag faktiskt varit duktig och rensat dammsugaren från en massa LEGObitar som pappa dammsugit upp. Det var nog det tråkigaste, äckligaste och smutsigaste jag gjort någonsin. Tror jag? Mina händer var nästan svarta när jag var färdig. Och hela ansiktet var smutsigt. TILLOCHMED MITT SNOR VAR SVART! Den ni!?

Ja, sen har jag ju kört med. PÅ EN VÄG!!! MED BILAR!!! Det var så jävla läskigt, så att jag höll på att dö! Fast pappa tyckte att jag var skitduktig, och hanterade allt bra! Det höjde självförtroendet lite iallafall. (jag måste ha bekräftelse!!!) Imorgon blir det att göra om samma procedur. Och köra hem med. Det kommer bli skrämmande, med tanke på alla smala vägar och backar. Jag menar. Det finns nog inte en enda del i Norge som är platt. Ni vet, platt som...skåne.

Dock har jag egentligen inte gjort det jag skulle göra idag. Jag har inte arbetat med Amisharbetet, och det ska vara klart imorgon!!! Fan vad jag hatar mig själv när det gäller planering! HATA HATA HATA!

Förresten, hittad denna Nemi-saken på internet, och det stämemr verkligen att jag är Cyan och Sathalie är Nemi. Det går inte att undvika. Och just denna bild säger allt. JAG ÄLSKAR SKOR!


Gahaha, jag döööör.
Ha de greit!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0