That that girl ;)

Hejsan allihopa! Kom hem för en stund sedan och har hunnit käka makaroner, schnitzel och bearneisesås innan jag satte mig här.
Idag har jag varit i skolan sedan 10.55 och varit jätteduktig faktiskt :) (JAG JOBBADE PÅ SAMHÄLLEN!) Hade på mig mina nya Uggs som jag fullkomligt älskar. Dock tycker jag att alla uggs egentligen är skitfula, men de fyller sin funktion till 1000% Finns inga andra skor som är så varma och gosiga som de.
Hann ta en runda på stan innan det var dags att ta bussen tillsammans med älsklingen. Hann köpa ett antal ringar, en brun t-shirt, hårinpackning och ett halsband på H&M. Sedan drog jag till Glitter för att se ifall de hade fått in något snyggt som jag kunde ta ut på min bonus. Hittade ett ascoolt midjeskärp med en stor nit där framme. Helt i min smak. Ih, ibland har jag tur :)

Gårdagens händelse:
Fick ett samtal från mamma om att hon och min lillebror var på akuten för att han hade slagit i huvudet och sedan legat och spytt hela dagen. Jag kom hem. Ingen hemma. Tom kom vid 10 och berättade att de fortfarande var på sjukhuset. Då visste jag med en gång att han skulle bli tvungen till att få sova där inatt. I morse vaknade jag helt ensam. Ingen hemma. Vid 9 tiden kom min lillebror in springande från dörren med mamma i släptåg. Han hade bestämt att han skulle baka bullar. Frågade honom vad som hade hänt och då berättade han att han hade bråkat med en klasskamrat i skolan och sedan gått därifrån, för att han inte orkade med honom. Då hade han satt sig i trappuppgången i röda tegel (ni som gått på rödebyskolan vet vart). Då hade hans "kompis" kommit och SLÄNGT EN STOL I HUVUDET PÅ MIN BROR! Hur sjukt är inte det? Dock vet jag att min lillebror kan vara en aning uppkäftig, men inte fan slänger man en stol i huvudet på någon. Det skulle jag inte ens önskat min värsta fiende. Eller okej, jag önskar värre saker än så. Men ändå. Så jag är gott förbannad på den skitungen just nu, tack vare att jag inte vet vad min bror gjorde.
Men nu mår han bra iallafall. Tur det.

Slänger upp mina nya saker lite senare.
Ha de!


Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0