Tillbaka till verkligheten

God eftermiddag på er!
Idag har varit en bra dag (än så länge, man vet ju aldrig) och jag har shoppat järnet! (Okej då, kanske inte såå mycket, men en del saker blev det) Jag köpte en skjorta av flanell (LOOOOVE) på Bik Bok för endast 99 kr! FYND! Och sedan blev det en Bob Marley-skiva till älsklingen, målarpennor till elaka Jessica (julklapp), en film; Penelope hette den visst (CHRISTINA RICCI=<3) och lösnaglar. Ja, jag vet att det kan vara extremt fult ibland, men mitt syfte med lösnaglarna (25 kr, vem kan klaga) är att jag ska låta mina egna vara, så att de kan bli så långa som jag vill och så att jag slipper klyva dem, som jag alltid brukar göra.
(Lägger in bilder senare)

Körningen då? Hur går det med den undrar du.
Det ska jag tala om för dig, att det gick SKITBRA rent ut sagt. Pappa och jag (okej, mest jag) övade på att köra zick zack för att ha kontroll över bilen och så och sedan hur man kör in i ett trångt garage. Vi körde väl i en halvtimme eller något, men det kändes mycket längre. Kanske för att det är så himla kul och för att jag gör rätt hela tiden. Imorgon ska vi göra det lite trängre, så att det blir lite svårare, samt ska vi försöka hitta en raksträcka så att jag kan öva lite på fart, så att jag får in känslan av 30, 50, 60 osv.

Nej, nu blir det operation LÖSNAGLAR!
Ha det greit
Vad ni har skrivit
Postat av: pontus

du är snygg och jag älskar dej .



när du kommar hem ska du få köra min bil lite om du vill =) <3<3<3

2009-10-29 @ 20:50:51

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0