Tillbaks från helvetet!

God för/eftermiddag allihopa.
Först och främst ska jag be om ursäkt för att det bara blev ett blogginlägg igår, men det var så att efter skolan så stack jag och älsklingen hem till Benge och möblerade om där, och det tog praktiskt taget hela kvällen. Och i morse så kunde jag inte blogga eftersom min lillebror satt parkerad vid datorn när jag vakande. Men nu är jag här. Eller ja, i Rödeby.

Som ni kanske inte vet så har jag varit hos tandläkaren och dragit ut en mjölktand (ja, jag vet, jag är 18 år och har fortfarande sådana). Det gick väl bra, det är bara det att jag hatar sprutorna som de sätter i tandköttet. Det gör så satans ont! Och tandläkaren som jag hade verkade helt dum i huvudet. Precis innan hon skulle bedöva mig sa hon att min riktiga tand som är under mjölkisen kanske inte skulle växa upp, utan att jag skulle ha en glugg där resten av mitt liv. Men att det inte gjorde något, eftersom man ändå inte såg det. Vilken positiv känsla man får då?! Det gjorde mig skitsur med tanke på att jag inte ville att de skulle dra ut den för att den inte besvärade mig. Men sätta tandställning på mig, de vill de inte, fastän mina tänder i underkäken sitter helt fel. Som om en tant med synfel satt dit dem.
Iallfall så har det gått 2 timmar sedan jag gjorde det, så jag får äntligen äta och dricka. Och det första jag skall göra är att dricka kaffe och doppa choklad i :) Mumma!

Vid 4 ska jag till mormor och morfar och äta middag, för de ville att jag skulle komma till dem innan jag drar.
För att det är 2 dagar kvar, och jag har inte packat än!
Bloggar när jag är hos dem.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0