TV4 har sitt eget race och bestämmer allt

Missnöjd som fan just nu. Antingen så har svenska folket tappat sina hjärnor på soptippen eller så har TV4 sin egen kupp och bestämmer vilka som sitter säkert och vilka som ska hänga löst. Fan. Lika bra att stänga ner hela kanalen, för just nu förstår jag ingenting. Visserligen var Karolina dålig idag, men fatta?! Camilla då? Jag vill inte förknippas med henne?! Att hon ens vågar ställa upp. Hade jag varit hennes pojkvän hade jag inte kidnappat henne och skickat henne till Idol utan tagit med henne till skogen eller något och haft en picnic. Usch. AVSKY!!
Nej. Nu blir det att umgås!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0