Utvilad

Hejsan igen. Sitter här och lyssnar på Mustasch - Parasite, från albumet Bandit Rock vol. 1. (Har alla :D:D:D) Helt underbar. Jag hoppas verkligen att de kommer till Sweden Rock Festival nästa år, för då fan ska det rockas som satan. Tar ju studenten samma dag som Sweden börjar, så jag har ju en himlans tur. Sathalie och Sandra ska ju också med. Vi kommer att ligga i Sathalies husvagn medans nyblivna singeln Joffa sover med hennes syskon och mamma i en helt annan STOOOR husvagn. Fan, vilken jävla tjejfestival vi kommer ha då. Ja, Broder Stefan kommer ju att finnas till hands om det skulle vara något, men han räknas nästan som en tjej, för att han är så söt.
Nej, usch, det var ju inte det här jag skulle skriva om, eftersom det är så långt tills dess. För först väntas ju en resa till Marocko eller Cypern med Sathalie och hennes familj och Sandra då med förstås. Fy fan vad jag älskar att åka utomlands! Dock har jag bara varit utomlands en gång och det var i våras med Sathalie och hennes familj. Då var vi på Gran Canaria. Så man kan ju säga att jag varit i Afrika och Spanien på samma gång. Ni som inte fattar kan kolla kartan.
Nu kommer jag till det jag egentligen skulle säga:
Har precis ätit en god middag efter en och en halv timmes vilande. Det var så satans skönt! Har ju varit uppe sedan kl. 6 i morse, så jag behövde det verkligen. Annars hade jag varit som en zombie just nu. Och det hade inte varit en vacker syn!
Nej, nu blir det något helt annat! ;)
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0