Jag borde...

Det är en massa skit som jag borde göra egentligen. Jag menar. Jag måste städa, för jag får besök ikväll av en, och sedan borde jag verkligen hitta en studentklänning, men utbudet här i Karlskrona suger stenhårt och man vill ju gärna prova sin klänning för att se om den passar.
Nej fy fan. Får väl hitta något billigt på tradera om det ska gå vägen det här.
Sedan borde jag också raka benen. Men rakhyveln är slö, och jag har inte råd att köpa ny denna månaden. (10 dagar till små kära ben).

Urk, jag spyr.
Vad ni har skrivit
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-16 @ 15:39:25
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon! hoppas du får en bra dag sötnos! :)

2010-04-17 @ 10:20:48
URL: http://musicrecord.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0