Besök

Först och främst: Förlåt syster, men jag tog inget kort på bilderna. Och bebisen ville inte vara med på ultraljudsbilderna, så man såg bara en lite klump.

Förlossningen är beräknad på midsommarafton, så det betyder att broder och Isabell kommer att befinna sig på Sweden Rock i sommar. Eller ja, Isabell följer med min broder eftersom det ligger så nära förlossningsdatumet så att hon vågar inte vara långt ifrån honom.

Och Isabells mage är inte så stor än, men hon har enorma problem med att komma upp ur soffan. HAHAHA säger jag bara. Och ungen har hittat hennes kisseblåsa, så han/hon sparkar på den hela tiden så att Isabelle nästan flyger upp ur soffan. Det fick jag se idag. Hon berättade att det är ett tecken på att hon ska kissa.

Sedan beklagade hon sig över sängen. Att de måste skaffa en annan säng, då det kommer bli praktiskt taget OMÖJLIGT att ta sig upp ur deras låga vattensäng sen när magen vuxit. Jag erbjöd mig att ta över den, men broder vägrade.

Så nu har jag druckigt en massa kaffe, så att jag tror att jag kommer få ont i magen om en stund. Illa. Muffins har jag kvar, så jag ska ta och äta några nu. MUMS!

Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0