Dagens höjdare

Wihow!
Jag kan börja leva igen!
Jag kan nämligen dricka kaffe utan att få extremt ont i min mage, så att jag ligger på soffan med byxorna nerdragna till knäna och skakar. (Okej, det där lät lite konstigt. Och väldigt erotiskt. Undra om älsklingen tänder på det? Hmm. Tål att tänkas på...)

Så nu ska det firas med ännu mera kaffe!
JA!
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: www.bahu.blogg.se

LÄS OM AMIR OCH KISSIES FÖRHÅLLANDE HÄÄÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES FÖRHÅLLANDE HÄÄÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES FÖRHÅLLANDE HÄÄÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES FÖRHÅLLANDE HÄÄÄR

LÄS OM AMIR OCH KISSIES FÖRHÅLLANDE HÄÄÄR

2010-02-16 @ 20:58:20
URL: http://bahu.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0