dötid

Försöker döda lite överbliven tid just nu.
Egentligen borde jag göra lite nytta, som att diska, dammsuga eller att plugga. Har ju prov i morgon och har inte öppnat böckerna någon gång under denna veckan...
Men istället för att göra det så lyssnar jag på Paramore, spelar på FB och har tv´n på ljudlöst medans Ellen De´Generes pratar.



Just det... på tal om exakt ingenting, så har det börjat växa upp någonting ur mitt hål i käften. Alla trodde det var tanden som hade börjat komma, men jag trodde det var en rot, som tandläkaren bestämt berättade att det skulle jag ta bort själv. Sagt och gjort. Jag fick bort den. En liten liten "tagg" flög bort. Och nu sitter jag och drar tungan över hålet och letar efter mer skit som inte ska sitta där.
(Oftast när jag pillar bort saker ur munnen; det kan vara popcornskal, tandflisor eller något annat så får jag en sådan obehagskänsla. Som att jag är äcklig. Typ. Går inte riktigt att beskriva känslan. Men det är jobbigt).

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och börja lyssna på "El Tango De Roxanne" med José Felicia och Ewan McGregor, som just nu slogs på på Spotify.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0