Dumma klor

Nu är jag hemma igen och har hängt upp alla blöta kläder. Och varje gång jag hänger upp badkläderna kommer jag på hur skitiga de egentligen är, fastän att man inte ser det. Dumma atlanten som sabbar min vita bikini. Måste ta och köpa nya. Vet redan vilka jag ska ha, dock har de inte kommit ut i butik än, och på nätet så kan de inte levereras förrrän vecka 16. Så ingen panik där inte...

Fick volym i håret idag iallafall när jag fönade det. Hipp hurra!
Dock blev jag illröd i ansiktet igen, så jag såg ut som om jag hde solat solarium för länge. Inte bra.
Och så kliar hela min kropp just nu. Tror bestämt att jag är lite allergisk mot klor. Till min besvikelse. Jag som älskar att simma och bada. Känner mig så lätt då. Som om jag vägde 20 kilo. DET är underbart!

Måste nog gå och smörja in mig nu.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0