Förlåt

Måste bara skriva ett litet förlåtinlägg.

  • Förlåt för att jag sjunger falskt som ni måste lyssna på när jag sjunger kareoke eller har hörlurarna på och lyssnar på musik på Spotify (Riktat till Sathalie och älsklingen).
  • Förlåt för att jag blir sjukt glad när jag ser en ambulans med blinkade blå lampor.
  • Förlåt för att jag ibland skrattar åt er när ni ramlar eller gör bort er. Skadeglädje är den sanna glädjen, sålänge ni inte gör illa er.
  • Förlåt för att jag ibland kan haspla ur mig saker som "Du är ju efterbliven" både när jag är nykter och salongsberusad.
  • Förlåt (speciellt Sathalie) för att jag gör bort dig på PM genom att hoppa i soffan och headbanga så att min finfina frisyr förstörs och jag ser nyknullad ut.
  • Förlåt älskling för att jag tvingar dig att hämta en massa saker hela tiden, bara för att jag inte orkar lyfta på mitt egna arsle.
Ehm, jaa.
Det finns väl inget mer att säga än Förlåt.
Men jag älskar er. Och jag hoppas ni älskar mig.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Sathalie

Du är efterbliven :)

2010-02-17 @ 19:21:31

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0