hej

Och god förmiddag på er alla.
Sitter här i soffan och dricker kaffe medans jag tittar på biggest loser. Funderar på att ansöka dit, så att jag kan bli av med mina överflödiga kilon. Inte för att jag tror att jag kommer komma med, men man kan ju alltid drömma.

Idag blir det att dammsuga lite, och sedan dra till Sathalie för att spela lite wii och titta på snyftfilmer. Det kommer bli skönt, att bara slappa lite.

Vad ska ni göra idag?
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-23 @ 10:19:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0