Hiss och Diss

Hade tänkt att vara lite extra mainstream idag och göra en liten egen hiss/diss lista.
  • HISS
"No tears for queers". En underbar föreställning som handlar om hatbrott som gått för långt och lett till mord. Eller ja, jag skulle snarare säga avrättning och lite tortyr. Det handlade bl.a. om Matthew Shepard som misshandlades till döds för att han var bög.
Om denna föreställning kommer till eran stad ska ni genast bege er dit och se den !!!
Matthew Shepard. Dog för att han var homosexuell...







  • DISS
Jag vill passa på att dissa kommunalarbetare. Ja, inte generellt nu, utan de skom skottar vägar/trappor. VARFÖR I HELVETE KAN DE INTE SKOTTA EN ENDASTE TRAPPA TILL?! Det är så att det är två trappor upp, så att man kommer till gångvägen till vår lägenhetslänga. Dessa trappor används av hur många som helst. Men de har bara skottat en trappa, nämligen den som är sist. Hur i helvete ska man kunna ta sig upp för den första trappan så att man kommer till den andra?! Har halkat TVÅ gånger idag på denna oskottade satans trappan! Allt är så nertrampat så att det är som en skidbacke. Stupar bara rätt ner. Någon dag ska jag fan ta och visa er denna helvetestrappan.
Nej, nu är jag sur så att jag ska ta att koka lite te.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0