Hypokondriker...

Alla som känner mig vet att jag är en hypokondriker. Och alla som har läst min blogg vet att jag har mått illa och haft ont i magen nu i ett bra tag. Idag kände jag fler symtom, som man har vid typ gallstensanfall och blindtarmsinflammation. Och jag tror helt ärligt att jag har någon av dessa följande sjukdomar:
  • Blindtarmsinflammation
  • Jag har fått ett gallstensanfall
  • Magsår
  • Magkatarr
  • Cancer i magsäcken och i tarmarna
Så ni förstår att jag är ganska orolig just nu... Och jag vågar inte ta kontakt med Vårdcentralen igen, då de säkerligen kommer att skratta ut mig, med tanke på att jag var där för mindre än en månad sedan. Men jag känner att det är något mer än vad som han sa; att jag hade virus i halsen.

Tänk om det är så att jag har cancer i tarmarna och måste använda mig av stomipåsar hela livet ut? No offence till de som har anhöriga som har det, men jag personligen skulle ALDRIG vilja leva med det. Jag jobbar med gamlingar som har stomier, och jag får byta dessa illaluktande påsarna var eviga dag. Jag klagar inte heller på mitt jobb, men jag kan verkligen förstå dessa arma människor som inte kan sitta på en toalett och bajsa, utan måste se påsen fyllas med "halvfärdig" bajs, som sedan luktar äckelpäckel.

Tänk mig, en tjej på 18 år som precis börjat leva, att bära en sådan påse på magen varje dag. Inte kunna ha en bikini på sig utan att den syns, och aldrig känna sig helt fräsch.
Nej, jag tar hellre livet av mig. Seriöst.

Så just nu är jag ganska deppig, och det tar ganska mycket på min energi just nu. Och jag känner att jag kommer att börja gråta när som. Och det förbättras inte nu när jag lyssnar på Backyard Babies med låten "Abandon"

I-landsproblem? Ja, jag vet inte. Men det är inte hälsosamt för mig att vara som jag är just nu...



Förlåt.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0