Måndagsmorgon

Hejsan!
Sitter här i soffan helt nyduschad och tittar på Vakna Med The Voice. Håret är helt nyduschat och hyn är glansig av creme....och finnig. Alltid när jag har mens så ploppar finnarna upp. Allt för att göra denna vecka ännu värre. Och just idag har jag inget smink här hemma, då jag glömt allt hos mamma. Det jag har att använda är ett halvgammalt extrapuder i väskan. Men det täcker inte finnarna. Blö

Försöker också få i mig ett glas vaniljyougurt, så att jag inte går hungrig fram tills 11 i förmiddag. Det kommer och går i perioder det där. Frukost eller inte. Te.x. i högstadiet, då kunde jag inte äta något på morgonen, så jag fick alltid pengar av mamma så att jag kunde köpa det där i stället. Men för bara något år sedan så kunde jag äte jättemycket på morgonen. En tallrik havregrynsgröt, ett glas juice och en macka. Och det gick hur lätt som helst. Nu måste jag verkligen TVINGA mig i yougurten. Så på det sättet så saknar jag förra året.

Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0