Pussy har tänkt....

Ja, det händer väl inte allt för ofta kan jag säga. Inte om sådant här som jag hade tänkt skriva ner nu.

Alltså. Jag brukar aldrig tycka att en viss låt är "världens bästa" eftersom det finns så otroligt mycket musik som är bra, på sitt sätt. Men nu har jag faktiskt gjort det. Ja, utsatt en låt till världens bästa... Eller ja, årets bästa då, eftersom jag alltid byter. Nu ser det iallafall ut såhär:

  • Bästa Poplåt - Lady Gaga - Bad Romance
  • Bästa "Rockballad" - Backyard Babies - Abandon (Jag får kalla det rockballad, då det är en annan låt som är världens bästa rocklåt)
  • Bästa rocklåt - AC/DC - Thunderstruck
  • Bästa electrolåt - HelloGoodBye - Here in your arms
Ja, det var bara det jag ville säga.
God natt.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0