Saved

OH.MY.GOD!
Jag har nog sett den löjligaste komedin/ungdomsfilmen NÅGONSIN. Saved heter den, och jag tycker synd om mina ögon just nu, som fick genomlida denna otroligt kassa film.

Handling: En tjej får reda på att hennes kille är bög, och försöker få honom "frisk" från denna hemska sjukdom genom att göra det Jesus sa till henne: Ha sex.
Hennes kompisar stöter ut henne eftersom hon inte vill ha bönestund med dem för att göra hennes kille frisk, och hon märker att de utstötta i skolan är hennes verkliga kompisar. Hon blir gravid. SUPRISE! Hon lyckas gömma hennes växande mage från hela skolan, inklusive hennes mamma. De kommer på henne, och relegerar henne och hennes kompisar, för att de "vandaliserat" skolan genom att spraya klotter på skolan. De kommer tillbaka till balen och förklarar vem som verkligen är förödaren. Sedan föder hon ungen. SLUT.


JAG DÖÖÖÖR vad löjligt.
Trött.
God natt.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0