Snälla!

Jag tycker att min lesbiska crush (som Fröken Bitterfitta så snällt säger till alla snygga tjejer) Alecia Moore a.k.a P!nk borde släppa ett nytt album snart, då jag börjat tröttna på hennes låtar från det senaste albumet "Fun House". Tycker faktiskt att det albumet är det sämsta som hon gjort. "Try This" är ju helt klart det bästa.

För praktiskt taget alla låtar i "Fun House" handlar om att hon och motocrossföraren Carey Hart gjort slut. Tur som det är så är de tillsammans igen. Han är ingenting utan henne, och hon är ingenting utan honom. De är Hollywoods snyggaste (och bästa?) par. Så det så.

snääälla Alecia, ut med ett album nuu!

Vad ni har skrivit
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D va glad jag blir att du tycker det

2010-02-18 @ 22:14:54
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hon släppte väll nytt ganska nyligen`? =)

2010-02-19 @ 12:01:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0