Tisdag

"Bara" 3 skoldagar kvar innan det är lov. Fy fan vad skönt det ska bli! Dock hoppas jag att jag får jobba lite på lovet, så att jag har råd till att åka till pappa på påsklovet. Kan ju inte ta från Sweden Rock- pengarna, för dem måste jag ju bara spara.
Och sedan kommer ju alla mina pengar från mixfonden att spenderas på AC/DC konserten.
Usch, det är jobbigt att vara student.
Vill vara ekonomiskt oberoende.

Ja, vad händer idag då? jo, vid 2 ska jag köra lite bil, och sedan sätta mig på körskolan och plugga röven av mig. Måste verkligen komma vidare med teorin. Sen när man kommer hem blir det att laga mat och fortsätta med pluggadet. Måste få färdigt psykologiarbetet och alla instuderingsfrågor i Sjukvård och Lindrande vården.

Ingen slappdag för mig inte. Vad ska ni hitta på idag då?
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: emma.

sv: okej, hoppas det går bra :D Lyssna på glad musik så blir du pigg (y)

Inget spec, bli frisk, haha :P Ska du göra nåt mer idag än att övningsköra ? :)

2010-02-16 @ 12:54:01
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0