Tisdag

Missade min enda lektion imorse p.g.a. att jag inte hörde mitt alarm på mobilen. Det suger så fett!  Har ju missat allt för mycket på den kursen, så man kan ju säga att jag inte ligger så himla bra till. Bajs!


Idag har jag en massa att göra. Ska plugga på ett prov som är på fredag, och det innehåller 100000 medicinska termer som jag bara inte får ihop. Fan. Hatar latin och grekiska. Sedan har jag en studieuppgift i lindrande vård som ska vara klar tills på måndag, men det är väl lika bra att man får den gjord så att man kan ta det lugnt i helgen.
Men först och främst ska man väl ta och göra det tråkigaste av allt; diska.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bitterfittan

eller hur! man borde absolut skriva brev lite oftare. hur går det med pluggandet bejb?

2010-02-03 @ 14:38:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0