Torsdag

Oh, tog en liten sovmorgon idag, då jag inte kunnat sova inatt p.g.a. mensvärk och en extremt irriterande huvudvärk som vägrade att försvinna.

Jag vaknade iallafall utvilad och redo för att gå till skolan.
Slutade lite efter 12, så då stack jag till körskolan för att plugga lite, och eventuellt bli klar med ett körtest. Och det gjorde jag. Ett steg i rätt riktning. Känner mig så otroligt nöjd faktiskt.

Drog därifrån lite innan 4, för att det var dags att möta tjejen som jag är kontaktperson åt, så att vi kunde fika. Mitt i alltihopa så gav hon mig ett kuvert med ett jättefint kort som hon gjort själv med en massa hjärtan på. Hon önskade även mig en glad alla-hjärtans-dag. Då blev jag glad!! Älskar sådana små överraskningar! Gör inte ni det?

Efter fikan drog jag och hon på stan och så köpte jag en jättefin grå topp med markerade axlar. Billig och bra! Kanske visar den sen, om jag hittar min kamerasladd. Den har försvunnit...

Nej, nu ska jag titta färdigt på Grey´s Anatomy och bara slappa.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0