YES!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Min älskling klarade uppskrivningen idag! Både jag och han är helt överlyckliga just nu, då vi trodde att det inte skulle gå på första försöket.

Och han lurade mig, den djävulen! Han bara kom hem med pappret och visade mig. Jag hade ingen aning.
Nu hoppas jag bara på att uppkörningen kommer gå lika bra. När den nu är.. Har ingen som helt aning. Men han gillar visst att hålla hemligheter för mig..


(Bild tagen från google)
Vad ni har skrivit
Postat av: Syster

Hälsa Pontus från oss och säg Grattis till honom!!! =)

2010-02-08 @ 17:46:09
Postat av: Sathalie

iih vad bra ! gratta honom från mig.

2010-02-11 @ 14:36:31

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0