Äntligen

Var nere hos skolsköterskan idag och beklagade mig över att jag mått illa nu under denna månaden. Från och till. Och det vet ju ni med, med tanke på att nästan alla inlägg handlar om det.
Skolsköterskan ville att jag skulle ringa vårdcentralen och försöka få en tid så snabbt som möljigt. Dock visste jag inte vilken vårdcentral jag tillhörde, men jag gissade på Kungsmarken, då jag hatar Trössö. Fick en tid idag klockan 14.10, så jag var tvungen till att ringa körskolan för att ändra tid på körlektionen. Bytte till 16.10 istället, vilket passar mig mer.

Nej, nu ska jag fortsätta på min hälsoprofil.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0