Bekräftelse

Inatt fick jag ett sms av min allra bästa vän Sathalie. Hon skrev:

"Du betyder mest för mig. Jag hoppas att du vet det. Vad som än händer så kommer du alltid att vara den som finns i mina tankar. Om jag så flyttar till en skabbig lägenhet i Göteborg och isolerar mig från omvärlden totalt, så kommer fortfarande du vara i mina tankar. Du är nummer ett, och jag hoppas du förstår det, trots att jag kan vara ett totalt svin. Men.. det är nog det som är grejen med dig och mig... Jag förstår inte dig. Du förstår inte mig. Men ändå förstår vi varandra så jävla bra. Det jag vill ha sagt är väl att jag är så jävla glad för att jag har dig till vän. Jag har helt enkelt världens bästa Pussy <3 ;)"

Man blev lite rörd när man läste smset på morgonen. Det är som en bekräftelse, att man är en bra vän, trots att man ibland bråkar.
För er som inte fattar ett skit av vad Gbg har med det här och göra så är det för att Sathalie bara vill bort och försvinna från Karlskrona. Typ som i Tjenare Kungen. (Ja, hon är helt besatt av filmen. Kanske mest på grund av Joel Kinnaman.)

jag hoppas att ni också har sådana underbara vänner som värdesätter allt ni gör för dem, och jag hoppas också att ni ÄR en sådan!

Nu ska jag snart dra till vårdcentralen. Sedan plugga körteori och köra bil. Hörs sen.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0