Efter skridskoåkningen

Har precis kommit innanför dörren kan man säga. Fötterna är fortfarande som isbitar, trots att jag desperat försökt att värma dem i bilen på väg hem.

Men gud vad kul vi hade, fast att det blåste som fan. Man flög ju runt där på isen utan att ens ta fart. Och Sathalies lillasyster var jätteduktig! Sathalie med, fast hon ramlade. Och jag vann! ;) (Ja, vi hade ett vad om vem som skulle trilla först av oss två) Mohahaha.

Koppen med varm choklad står framför mig och jag är frestad att smaka den, trots att den är för varm för att drickas. Men att bränna sig på tungan och läpparna hör väl till chokladdrickande. Right?

Nej, nu jävlar. Choklad+ Pussy+ The sims= :D (Och bara vara)

Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0