Hemkommen från skolan

Nu är jag äntligen hemma från skolan. och för första gången på länge, så har jag haft kul, och lektionerna har varit intressanta. Speciellt Psykologi B kursen. Kanske för att jag hade läraren i A kursen, så om det är något som en annan inte haft i A kursen så frågar hon mig. Tänk! Äntligen får jag glänsa lite! Det gillar vi!

Ikväll ska jag hem till Sathalie för att kolla på Tjenare Kungen med henne. Hon är helt besatt av Joel Kinnaman. Shit. Så kåt har hon aldrig varit i någon förrut. Inte ens i Robert Pattinson. är det något som är fel.

Nej, nu ska jag vara osocial och spela The Sims 3 tills Top model börjar (Gamla avsnitt är bäst. Älskar Danielle!)

Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bitterfittan

hur har din fredag varit sötnos? (:

2010-01-16 @ 00:55:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

vad sysslar du med ikväll? (:

2010-01-17 @ 00:14:31
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0