Känd

När jag blir känd ska jag se ut som Alecia Moore
När jag blir känd ska jag bli en fetediva och verkligen bete mig som om jag var den största stjärnan i hela universum (Hallå, lite egoistisk får man väl ändå vara)
När jag blir känd ska jag hyra in AC/DC på en privat spelning med endast mig och pappa som publik
När jag blir rik ska jag köpa en firma och bygga upp den så att älskling inte behöver vara lärling på en stor kass målarfirma
När jag blir rik ska jag betala tillbaka mamma alla pengar jag lånat av henne, och lite till
När jag blir rik ska jag få pappa och hela familjen att flytta till Sverige. Jag vill ha dem nära mig

När jag blir rik...då blir jag rik!

Vad ni har skrivit
Postat av: Sathalie

När du blir rik så ger du mig massa pengar.

När du blir rik så drar du med mig till rampljuset.

När du blir rik så fixar du en dejt med Joel åt mig.

(öh. förrsten. jag vill också vara med på AC/DC)

2010-01-13 @ 02:37:53

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0