Skor

Varit hemma hos mamma och hämtat en massa papper som jag var tvungen att skriva på. Hämtade även en massa skor som jag tycker att jag behöver ha här i lägenheten. Ska städa ur min garderob hade jag tänkt, och sedan placera dem på golvet där inne, så slipper älsklingen klaga på att mina skor (läs klackarna) skär in i hans armar när han ska hänga upp jackan.
Ja, jag har dem på hatthyllan. Annars så ligger det en jävla massa skor i hallen. Det orkar jag inte med.

Nej, nu ska jag vara extremt osocial.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bitterfittan

haha usch för danskar. hur mår du idag snyggo?

2010-01-19 @ 14:00:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0