Sovtajm

Ja, det måste bli det nu, annars så kommer jag aldrig vakna imorgon. Så jag tror att det blir Nemi fram tills jag möter John Blund i en erotisk dans... ja, inte vet jag... det kanske blir en vals eller nått. Jag blir lika nöjd oavsett.

Såg ni förresten "I en annan del av Köping" som gick på tv4 20.30 idag?
Om ni missade det bästa programet någonsin så ska ni få en liten snutt av de bästa klippen från Tobbe. Skönaste snubben ever!



Ha de, och god natt!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bitterfittan

jag har missat det totalt faktiskt. har du haft en bra kväll? (:

2010-01-10 @ 23:15:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Sarah

Svar: Jo jag har läst allt! Och självklart är det bäst att skippa allt helt men, man får ta risken i så fall! =) Det är ju som sagt bara på en vanlig iprentablett jäättemånga hemska biverkningar om man läser där, jag vågar knappt läsa, haha! Så man får välja vad man använder =) Det är iaf vetenskapligt testat en hel del..



Och sen är det ju farligt med all mat numera också som du sa ;D



Ha en bra kväll!

2010-01-10 @ 23:26:35
URL: http://www.sarahohrn.se

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0