Svart tulpan...

...ja det är så mitt hår kommer att se ut som fr.om idag/kväll, om Sathalie orkar. Men det måste hon, eftersom man ska vara fin imorgon på kalaset. För Elina (Sathalies lillasyster) fyller 4 idag, så vi ska fira henne imorgon. Fast det har ni väl redan insett.
Just det, Elina, ja. Hon är smart. Typ 2 år före med hennes intelligens. Det är inte förrän först vid 6 årsåldern som man börjar fråga om döden och osv. Det började hon med när hon var 3. Fatta att man känner sig kass när man är med henne. Jag menar, så smart var inte jag vid 4 årsåldern.

Så idag fick hon sina första skidor. Och hon var faktiskt duktig, för att vara första gången. Men om ni vill se underbarn på skidor vid en liten ålder ska ni åka till Norge. Jag menar, de lär sina ungar åka skidor i en backhoppningsbana vid ca 2 års ålder.  Mina bröder (4 & 5 år) är skitduktiga på vintersport.

Nej fan. Nu blev detta ett jävla skrytinlägg. Sorry
Hoppas ni tillbringar kvällen med att göra något trevligt.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0