tvättid: Thess: 07.00

Fy i helvete. Vilken normal person (egentligen) har tvättid vid 07.00? Inte jag iallafall, men det var nödfall. Och den som säger "Morgonstund har guld i mun" kan ju bara kyssa sig i arslet. Ingen är ju vaken och det är trist ute. Nej tacka vet jag sovmorgnar till 13.00.
Förresten, tittar på Lady Gaga - Bad romance på MTV, och är det bara jag, eller har hon en jäkligt snygg röv?! Den vill jag ha!
Vad har hänt sen sist jag bloggade? Inte ett skit. 
Det roligaste är nog i så fall att vår askkopp började brinna igår. Ja, inte själva askkoppen, utan innehållet. Fick en liten fin majbrasa i januari i stället. Och det var nog ett tecken på att jag skulle tömma den, och det gjorde jag. Så förbipasserare inte kan njuta av vår överfyllda askkopp.
Nej, dags att äta frukost kanske?
Ja, god morgon på er..
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0