Tvättstugan

Har haft tvättstugan sedan 7 imorse, och nu är det bara en timme kvar tills jag slipper skiten. Dock har jag två tvättar kvar, så det kommer bli tight. Ska försöka påminna mig själv att INTE vänta 2 veckor på att tvätta, utan göra det ca en gång vart 8-10 dag.
Vad har hänt på renoveringen då?
Jo, väven är uppsatt i hallen, taket i sovrummet, hallen och köket har målats två gånger, de har spacklat och slipat och målat hela köket. Nu vet man hur färgen VIT ser ut. Det visste jag inte innan. Då trodde jag att vitt var nikotingult. Fatta. Jag hade liksom GLÖMT det. (Nej, nu blev det cp) Och imorgon får vi inträde till vårt sovrum! ÄNTLIGEN!!
Ska köra idag med. Hoppas fan att hon inte tvingar in mig på friskis och svettis igen, när det är rusningstrafik, för det var då det gick mest fel. Sedan ska jag plugga satan och handla.
Ska försöka få i mig lite frukost med, innan jag drar till mamma och hämtar badkläder.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bitterfittan

yes jag blev happy ;) hur har det gått med tvättandet idag?

2010-01-26 @ 14:37:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

ajdå det är drygt när det blir så. hoppas din kväll är bättre? (:

2010-01-26 @ 20:58:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0