Förväntan.sömnlös.iver.sorg.lycka

Imorgon tar jag studenten. Alltså, jag kan inte riktigt fatta det. Det har liksom inte sjunkit in ännu. Vet inte heller när det kommer göra det ändå. Tänka sig, att lilla jag är färdig med skolan. JAG?! Det är helt ofattbart. Underbart. Jag kommer inte somna än på ett par timmar, det är en sak som är klar, fastän jag ska upp klockan 6 imorgon bitti för att fixa det sista. Jag hoppas verkigen att allt kommer vara perfekt, precis som jag vill ha det. HOPPAS HOPPAS HOPPAS. Det enda som skulle kunna göra saken lite bättre än vad det är, är att pappa, Eli, Andreas och Morten kommer ner, men så blir nog inte fallet. Det är ju lite tråkigt. Man tar ju bara studenten en gång i livet.

Nej usch. Dags att ropa in älsklingen så att han kan kroppsvisitera mig efter fästingar. Har ju varit på Hasslö och plockat en massa björkris till flaket imorgon, och jag hittade en pluttis sittandes på min arm. Vill inte ha borrelia nu när jag har magsår. Inte fler tabletter tack!

Förresten. Omeprazolen; när bytte de färg från vita till blåröda? Hmm. Tål att tänkas på.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0