Ironi? Dubbelmoral? Äh, kalla det vad ni vill...

Efter en lång dag i Olofström, på halkbanan slängde jag mig ner i soffan för att småglo på Supersize me med älsklingen. Fastnade direkt då jag tyckte den var helt jävla underbar och rätt. (Nu ska vi inte gå in på en massa smådetaljer som jag kan argumentera för i all oändlighet, utan vi kommer snart till poängen med detta inlägg...) Iallafall så skulle älsklingen köra ut hans mamma och styvfar till Polenfärjan, och på väg hem så bestämde vi oss (gissa?) för att åka till Drive in´en och köpa en massa skräpmat från Mc Donald´s.
Hurra.
Men fy fan vad gott det var. Flera veckor (?) av att knappt äta någonting till att käka en QP Cheese var som en orgasm i munnen. Loove it!

På tal om munnen, gissa vad jag hittade på min vänstra halsmandel. Jo, en vit prick! Fatta att jag fick råpanik. Vill inte ha halsfluss nu, inte alls!! Det är det värsta som finns, och jag orkar inte med halsfluss igen. Jag har haft det tillräckligt många gånger nu, så jag vet hur det känns, så NEJ TACK, jag behöver det inte. Men innan jag oroar mig för mycket ska jag pilla på den lite, bara för att se om det inte är en liten mosad brödbit eller något sådant.


Och ja, jag klarade halkan.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0