Pest eller kolera

Okej, rubriken är inte så vänlig, men beskedet jag har är inte heller så vänligt.
Eller ja, jag har ju fått som jag velat. Svaret på mina magproblem är antingen Pest (gravid) eller Kolera (magsår). Därför har jag blivit satt på Omeprazol som jag ska ta vid behov, och jag behöver inte alls oroa mig om alkohol. Berättade för doktorn att jag skulle till Sweden på fredag och att det förekommer mycket alkohol där. (Höhö) Han berättade då att jag skulle ta 2 st tabletter idag och sedan 1 var och varannan dag för att se om det hjälper. Om jag inte märker av något av tabletterna är jag gravid.
Vi får hoppas på magsår.

Nu ska jag fan ta mig leva livet för ett kort tag. Glömma alla bekymmer och bara vara.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0